zondag 29 maart 2009

Gemaakte kaartjes vorige weken




Hier een paar kaartjes die ik deze weken heb gemaakt!



Een gelukkige verjaardag kaartje,
de bloemetjes heb ik met de bloemenpons van action gemaakt



Een Happy Birthday kaartje met
een stempelafdrukje van Magnolia



Een Gelukkige verjaardag kaartje
met een afdrukje van Forever Friends!
Dit beertje is toch wel een favoriet
Het strikje op het cadeau'tje heb ik met een echt lintje gemaakt!




Een kaartje met een afdrukje van Sarah Kay,

de binnenkant heb ik simpel bloemetjes met de bloemenpons gedaan

Dit was een kaartje voor de forumsketch 3 bij Desi's clubje


Happy Birthday kaartje met een
stempelafdrukje van Forever Friends!



Hartelijk gefeliciteerd kaartje,

de roze kant vindt ik heel leuk om mee te werken.

Dit is forumsketch 4 bij Desi 's


Beterschapskaartje, naargelang een sketch
op de club Crazy Meiden





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke