maandag 14 september 2009

Have a Fairy nice day...

Hoi allemaal,

Heb daarstraks meegedaan met de Sol bij Tiets.
Was weer heel gezellig,
heb het kaartje heel simpel gehouden en de sol was niet zo moeilijk.

Heb papier gebruikt van Basic Grey : Bittersweet.
Zo mooi papier vind ik het ...
Heb een afdrukje gebruikt van mijn lieve Pink Cat Studio stempeltjes.
Heb deze ingekleurd met mijn copics ciao.
En op haar vleugeltjes heb ik wat glitter gedaan!
Geeft wel een leuk effect ;)


Groetjes Anneke


8 opmerkingen:

  1. Heel mooi hoor Anneke,ik ben ook helemaal gek van het papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg mooi papier Anneke. Ik ben er dol op. En je stempeltjes ze is zo cute!!

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi ja het was weer een leuke sol! Je kaart is erg leuk gworden Anneke! Het is ook een schattige stempel en mooi met de glitters op de vleugeltjes.
    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje Anneke. Eenvoudig kan ook heel mooi zijn.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind het een leuke kaart geworden was niet moeilijk deze sol he,, ja toevallig dat ik het zag in het forum ik dacht zal je even inlichten hihi groetjess christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje !!! Wat is een Sol ?

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke