zondag 8 november 2009

Assepoester

Hoi allemaal,

Ben door mijn knutseldipje aan het geraken,
gisteren is dit kaartje er ook nog uitgekomen ;-)

Het is eentje met een kleurplaat van Assepoester,
omdat ik ook 2 leuke dozen megabloks van assepoester
heb gekocht voor mijn metekindje vond ik dat het kaartje
ook in die stijl moest :D

Heb scrappapier gebruikt van Disney princessen.
De afbeelding heb ik ingekleurd met mijn copics,
de bloemetjes zijn geinkt.
oook heb ik de binnenkant gedaan, met een stukje van
het scrappapier :D



Ben benieuwd wat jullie ervan vinden

Groetjes Anneke

14 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan hoor anneke,past mooi bijelkaar zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heey anneke
    wouw wat een prachtige kaartjes heb je weer gemaakt zeg;)
    erg leuk gedaan
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In één woord, prachtig. Je ziet het dat je uit je knutseldipje bent.
    Echt een supermooie princessekaart.

    grtz Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi,

    Hee maar dat is een idee haha, en dan heb je een dipje??
    ik ga het onthouden hoor, vind ze erg leuk!

    Groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart hoor Anneke. Ook de binnenkant vind ik erg mooi!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een super mooi Disney kaartje, erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit heb je weer knap bedacht en uitgevoerd hoor Anneke!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow helemaal geweldig Anneke! Wat een superleuke kaart en schitterend ingekleurd!!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja ik zie dat je van Disney houdt.
    Daarom vond je mijn tijgertjekaart ook zo leuk.
    Je hebt 2 leuke kaarten gemaakt hoor!

    groetjes tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik vind ze erg leuk geworden Anneke en fijn dat je knutseldip weer over is!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterend kaartje echt een toppie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi Anneke wat een schitterend kaartje erg mooi!!


    liefs Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke