dinsdag 27 april 2010

Maggie Bunny

 Hoi iedereen,

gisteren heb ik weer een kaartje gemaakt voor de
bompa van mijn vriend.
Het papier dat ik heb gebruikt is van DCWW- The Sweet Stack,
het stempeltje is van The Greeting Farm: Maggie Bunny.
Deze heb ik ook weer ingekleurd met mijn copics.

De sketch heb ik van Friday Sketchers.
Voor de rest heb ik hem simpel gehouden, het is tenslotte
een mannenkaart ;)


Hier nog een foto van het konijntje:

B00   R20   E51
E31-E33-E35-E37
YG11-G12    Y17

Ook heb ik voor zijn verjaardag een kruiwagentje gemaakt,
omdat hij een echte tuinman is!
Ik heb deze gevuld met zaadjes en een bon.
Maar omdat ik gisteren zo snel de bon moest gaan halen,
en vertrekken om taart te gaan eten :D
Heb ik het geheel niet meer op foto kunnen zetten.

De kruiwagen op zich is wel wat kaal maar ik had de bon
met een strikje en een tag ingepakt.
Het patroon heb ik van Desi,
zij houdt ook een wedstrijd voor deze kruiwagen te maken ;)


Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?
Groetjes Anneke
En nog een fijne dag!

18 opmerkingen:

  1. Hele leuke creaties, en die kruiwagen is echt toppie

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je super gemaakt Anneke! die kruiwagen heb je ook echt top gemaakt.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig gedaan. Zowel de kaart als de kruiwagen. En wat leuk is echt eens iets voor een man.
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhh wat een schatje op die vrolijke kaart, en wat een gaaf kruiwagentje heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart en die kruiwagen
    is ook hele gaaf zal hij zeker leuk hebben
    gevonden

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende kaart anneke
    en je kruiwagen is ok ergleuk geworden
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,

    Nou wat leuk zeg helemaal goed!!
    mooie kaart en die kruiwagen echt super zeg!

    groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartstikke leuk gedaan!!
    de kruiwagen vind ik ook helemaal leuk.

    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi

    allebei super mooi hoor!!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart en kruiwagentje Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zaadjes er in is ook leuk. En voor een "tuinman" nog toepasselijk ook!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is heel leuk geworden Anneke.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel leuk kaartje Anneke en ook de kruiwagen is heel mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie kruiwagen heb je gemaakt anneke
    en leuk dat je meedoet aan de challenge
    succes !!!
    gr desi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wonderful card! What a cute image!

    Thanks for joining the Friday Sketchers!

    Hugs Tanja

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke