dinsdag 12 oktober 2010

Digital Tuesday Challenge # 80

Hoi allemaal!
Hier ben ik weer,
eerst en vooral wou ik jullie echt bedanken
voor de leuke berichtjes op mijn vorige kaart :-)
Hij was er heel blij mee en het was ook weer een
 heel leuk feestje!
Dus heb me goed geamuseerd gisteren ;-)

En dan nu mijn kaart! Hij is weer gemaakt
voor de challenge bij Digital Tuesday!
Deze week is de uitdaging "sew special",
echt stikwerk op je kaart of getekent.

Deze week is onze sponser Designed2Delight,
en ik heb gekozen voor deze lieve digi "Beary Big Gift".

Het papier is van de action, de bloemetjes
heb ik gekocht bij Wendy haar uitverkoop!
Voor de rest heb ik hem eens simpel gehouden,
wat ook eens moet kunnen vindt ik :-)


Hier zijn nog de kleurnummertjes:
E37-E35-E33
YR00-R20
B02-B00
YG07- YG11
W7


Ook doet mijn kaartje mee bij:
* Create 4 Fun: Gebruik een digi
* Wild Orchid Challenge: Stitch it up

20 opmerkingen:

  1. Awe! That little bear is too cute! Love the gingham paper!
    Thank you so much for joining the Wild Orchid Crafts Challenge this week!
    Hugs, Dena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje weer Anneke, leuke papier combi, Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke berekaart. Het stiksel heb je mooi getekend.
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed gedaan ! het moet toch niet altijd ingewikkeld zijn ? Blij te horen dat je een fijne dag hebt gehad,
    groetjes,
    martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje Anneke,leuk afdrukje,mooi ingekleurd.
    Mooi papier heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schattig kaartje, prachtig in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie berenkaart,lieve stempel,mooi papier.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Anneke,

    Oh wat een lief kaartje, mooi hoor!

    Groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super cute card! Thanks for sharing :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk kaartje! Heel geschikt voor iemand die niet zo van die frutsels houdt.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij kan wel zeggen simpel maar ik vind
    hem echt heel erg mooi geworden

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a very cute card! Great job with the digital tuesday challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een vrolijk kaartje Anneke, heel leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel knap gedaan
    hij was er heel blij mee
    en heeft genoten van zijn super tof feest
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. So super adorable! Sweet image and beautiful coloring my friend! hugs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. so sweet Anneke!!! love the image and these colors!!
    hugs & blessings!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk kaartje!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh, love this adorable image and card you put him on. Is that a nestie you used to cut the image with? If so, I will have to look for it, it looks so fabolous on your card.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke