zondag 12 december 2010

Magnolia Hanger!


Hoi Hoi,
deze keer heb ik weer een magnolia voor jullie!
Deze keer eens geen kaart, maar een hanger :-)
De meeste van ons hebben hem al gezien in de
magnolia ink!! Ik ook en toen ik dit zag, wist ik direct dat
ik er ook eentje ging maken!! Ik vind ze zo leuk en
toch niet moelijk :-)

Het papier is weer van Papermania,
voor de rest een taartonderleggertje of hoe ik het ook moet noemen :-)
Strasssteentjes, scrapfloss en mijn magnolia stempeltje!!

De kleurnummers die ik heb gebruikt zijn:
E55-E31-E30
E11-E21   R20
R29-R27
& Sticksels :-)


Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?
En nog een fijn weekend!!!

19 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit mooi gedaan!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende hanger anneke
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig gemaakt Anneke,lief die tilda,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super zeg, ik ga er ook nog 1 maken :)

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke hanger is het geworden!
    Ik wil hem ook nog steeds maken:)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey SUPER leuk gedaan! Hmm zo een kerstboom vol zou wel mooi zijn... :-)
    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hij is supercute!!! echt heel mooi!
    gr, hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi,

    Super leuk hoor, mooi gemaakt/gekleurd!!

    Groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Anneke,

    oh wat mooi zo !!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schatje, prachtig om er zo een stel van in je boom te hebben hangen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anneke,
    ik had hem inderdaad ook gezien en het is een echt schatje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is dit een schatje echt super gaaf

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. die is echt prachtig. Een magnolia kerstboom, zou wat zijn hé!
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze is erg mooi, super gaaf!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die heb je prachtig gemaakt zeg! Heel leuk om naar te kijken en om in je kerstboom te hangen...

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. helemaaaaaal te gek love it xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is lovely Anneke! What a beautiful angel this is. Your colors and papers are perfect for her! I love this!! hugs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke