maandag 26 september 2011

Digital Tuesday Challenge # 129


Hoi allemaal,
gisteren heb ik dit simpele kerstkaartje gemaakt,
ik ga dit jaar wel meer simpele kerstkaartjes maken
en ook een paar massaproductie's :-)

Want ik heb zelf veel kerstkaartjes nodig,
en ook heb ik een paar bestellingetjes zoals elk jaar.
En toch een paar grote, dus ik ga dringend beginnen
maar ik heb deze week gepland als knutselweekje dus ik
hoop dat ik toch al wat kaartjes te kunnen maken ;-)

Vandaag heb ik dan ook al een simpel kaartje
voor de challenge bij Digital Tuesday!
Daar is het thema deze week Blauw & Wit,
en ik dacht direct aan een sneeuwkaartje :-)

En dit is het geworden met mijn allernieuwste stempel
van Me to you. Het papier is van een oude kerstserie van
papermania. De achtergrond heb ik geembost met
een cuttlebug mal en hier en daar sticksels aangebracht!!
Het beertje heb ik ingekleurd met mijn Twinkling H20's :-)


 

Ook doet mijn kaartje mee bij:
* Christmas All Year Long: Clean & Simple
* Allsorts Challenge: Clean & Simple





 

21 opmerkingen:

  1. Wat is die leuk Anneke !
    Ik ga dat ook moeten doen, een paar massa-productie-kerstkaartjes :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anneke,

    Wat een leuke stempel zeg en dat blauw/wit is helemaal winter. Succes bij de challenge !

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. eenvoudig, maar wel heel leuk.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo een leuke stempel maakt een heel mooi kaartje!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lieverd op dat prachtige kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoy Anneke,
    Je kaart is winters mooi! En van die stempel ben ik helemaal weg!
    Zin om te swappen? 1 afdrukje tegen... kies maar ;-))
    Liefs,
    xxx
    C.arine.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief winters kaartje Anneke, prachtig ingekleurd stempeltje
    en suc6 met de challenge
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er prachtig en snoezig uit
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart met een schattige beertje! Ik begin nu ook steeds meer de kriebels te krijgen om aan de kerstkaarten te beginnen, je ziet ze nu steeds meer op blogs verschijnen.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtige creaties maak je Anneke!
    ik ben gelijk volger bij je geworden.
    kom je ook een keetje langs op mijn blog??
    dat zou ik erg leuk vinden..
    groetjes, Jaimy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heb de stempel ook, hij is superschattig ! heel leuk gemaakt, succes met je challenges,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kan wel zeggen eenvoudig maar ik vind hem
    super mooi

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoy Anneke,
    Je kaart is winters mooi! En van die stempel
    zo geweldig

    Groetjes Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. schitterend kaartje anneke
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Soms is eenvoud wel net zo mooi.....
    lekker zo'n knutselweek, geniet ervan!
    Groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. simpel maar wel heel lief!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Awwww how cute this is Anneke, that image is lovely so is the design.
    hugs
    Lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke