vrijdag 23 augustus 2013

Beurs




Hoi iedereen, 

na al ons harde werk met de kaartjes, doosjes, ...
ben ik gisteren gaan ontspannen op de beurs in Den Bosch, 
en heb weer leuke idee'tjes opgedaan en leuke spulletjes gekocht :-)
Volgende week nog een weekje echte vakantie en rust en 
daarna begint het schooljaar hier weer, 
dus gaat er veel tijd van mijn vriend in zijn school zitten...
Maar alles is klaar voor onze kleine meid dus is het gewoon wachten 
tot ze eraan komt :-) hihi...

Dit zijn de spulletjes die ik gisteren heb gekocht


 Lekker veel papier, dus kan er weer een hele tijd tegen aan :-)
Stempeltjes die ik al langer zocht, en nu aan een prijsje te koop waren.
Veel tape, want die was allemaal op!!
Een stans, kleine bedeltjes, pdf film strip, kleine film strip stans, 
en dan nog metalen plaatjes voor in een babyboekje :-)

Nog een heel fijn weekend! 
En voor degene die nog naar de beurs gaan, veel plezier ;-)


6 opmerkingen:

  1. Leuk papier dat je gekocht hebt, ik was gisteren ook van de party en heb me ook niet ingehouden, en nog wat nieuwe copics gekocht
    Groetjes
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anneke, wat gaaf zeg! Lijkt me heerlijk om met ene dikke portemonnee de beurs over te struinen.
    Heel leuke aankopen en dat belooft natuurlijk veel moois!
    Vel plezier ervan en nu zeker met de benen hoog?
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke spulletjes heb je gekocht Anneke! Ik las net je vorige post over de lijst met dingen die je nog wil maken voor jullie kleine meid: leuk is dat he, ik heb ook nog een enorme lijst, maar betwijfel of ik dat in minder dan 4 maanden nog helemaal af krijg voor onze baby boy :-) Veel plezier met je beurs-spulletjes!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo lekker geshopt op de beurs gisteren Anneke, leuk hoor...veel plezier ermee!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dan heb je heel hard doorgewerkt als dat allemaal al af is :) Leuk dat je nu gewoon rustig kan afwachten... en kan gaan ontspannen op de beurs.
    Leuke dingen heb je geshopt, daar kan je wel even terug mee verder, denk ik zo.
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er leuk uit, Anneke. Veel plezier met je nieuwe spulletjes, maar dat gaat vast wel lukken!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke