maandag 30 september 2013

Halloween Candy



Dit bericht blijft bovenaan staan tot 30/09/2013

Hoi allemaal,
ik zag dat het een jaar geleden was toen ik mijn laatste
candy heb gehouden!
Dus word het eens tijd voor een nieuwe candy :-)
Omdat ik zo hou van het Halloween thema,
vond ik het wel leuk voor een Halloween candy!
Wat zit er in de candy?
Het papier is van K&Company
Afdrukjes van kleine heksjes, ...
Emblissement ....

Wat moet je doen voor deze candy te winnen?
* Je moet volger zijn of er ééntje worden
* En een reactie hier achterlaten zodat ik weet dat je meedoet!
* In je sidebar vermelden mag natuurlijk altijd maar is niet verplicht
Ik maak de winnaar van deze candy bekend op 30 September
Veel succes iedereen!
Nog een fijne dag!

12 opmerkingen:

  1. Hoi Anneke,
    ik maak graag een kansje op een leuke Halloween-candy hoor !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi anneke volger ben ik al jaren ;) ,wat gaaf een halloween candy nou doe mee hoor, zal op mn blogplaatsen xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anneke,
    ik doe graag mee. Ikz et hem op mijn blog. Bij mij zijn vele dames ook gek van Halloween, net als jij, dus wie weet levert het je een paar nieuwe volgers op!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anneke,

    Wat leuk dat je een candy weggeeft. Ik waag ook een kansje! Ik zal je candy op mijn blog zetten....

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anneke , hoe is het met de aanstaande ouders ?? Duurt nu niet lang meer he .... lekker genieten nog he. Enne , ik doe graag mee met je Halloween-candy. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. My brother suggested I might like this website. He was entirely right. This post truly made my day. You can't imagine just how much time I had spent for this info! Thanks!

    Cardsharing Server | Best cardsharing

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zeg ik doe graag mee zou het leuk vinden als je ook eens bij mij komt kijken.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi, via via via ben ik op je blog terecht gekomen,,,
    Wat een prachtige creaties maak je, TOP !!!
    Uiteraard maak ik ook graag kans op je candy *lol*
    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Via via ben ook ik bij jou terecht gekomen en wil ook heel graag een kansje wagen.
    Kan nog net denk ik!
    Ik word gelijk volger van je.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Volgens mij volg ik je al...dat komt n.l. in beeld.

    Diny

    BeantwoordenVerwijderen