zaterdag 28 maart 2015

Blogcandy!




Vandaag is het tijd voor een feestje op mijn blog!  
Dit is mijn 900 ste bericht!!

Op 28 maart 2009 maakte ik mijn eerste blogpost, 
en nu zijn we 6 jaar verder, 900 blogberichten gepasseerd, 328 volgers...
Heel veel leuke blogvriendinnetjes en freubelvriendinnetjes leren kennen! 
Zoveel leuke knutselmomentjes

Zonder al mijn volgers zou ik misschien nooit zijn blijven bloggen! 
Maar mijn blogje bestaat al 6 jaar lang mede door jullie, 
ik ben misschien vorig jaar minder actief geweest door ons kleine
meisje die ook veel aandacht vraagt natuurlijk ;-)
Maar vind het knutselen nog altijd even leuk en blijf natuurlijk ook doorgaan! 

Daarom tijd voor een blogcandy natuurlijk!
Wat moet je doen?
Volg mijn blog en laat een berichtje achter hier...
En dan maak ik volgende maand op 28/04/2015 de winnaar bekend.

Wat kan je winnen?
Dat blijft nog even een geheimpje! 
Maar het zal een leuk pakketje zijn ;-)



Veel succes! 
 

15 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je candy weg gaat geven Anneke....en al 900 berichtjes ....dat is niet niks natuurlijk van harte gefeliciteerd ermee....en hopelijk worden dat er nog veel meer....Je maakt ook hele mooie creaties...Ik zet hem gelijk in mijn sidebar....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anneke, van Harte! 900 berichtjes dat is nogal wat. Knap dat je het al zo lang doet en ik hoop dat we nog lang van je creatie's mogen genieten.
    groetjes Angelique (denk een van de laatste nieuwe volgers want ben nieuw in blogland)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw ! Knap ! Ik volg je net voor Angelique . Ik heb al anderhalf jaar een blog . Lang was die vooral voor mij en had ik 2 volgers , een vriendin en mijn dochter. Maar sinds vorige maand ben ik actief gaan bloggen en ik heb al zoveel interessante blogsters ontmoet. Van 2 volgers ben ik naar 50 gegroeid. En ja het is leuk om positieve dingen te lezen en elkaar te inspireren !
    Ik doe graag mee ! Liefs ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi
    900 berichten dat zijn er heel wat.
    Proficiat. Naar nog heel veel gezellige blog jaren.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Congratulations!!! I wish your blog-home had a long life here. I love to be here. :)
    Thanks for the chance to win. I love the surprises a lot. i am sorry they are seldom in my real life now...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefelicteerd! En wat leuk dat je daar een candy aan verbindt.
    Ik doe graag mee om een kansje te wagen.
    Nog een fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anneke
    wauw 900 berichtje ik zet de candy graag in mijn sidebar
    en dat we nog lang van je creatie mogen genieten
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow 900 berichten dat zijn heel wat plezierige scrap uurtjes.
    Dat er nog veel mogen volgen.
    Leuk dat je een candy weggeeft, ik doe graag mee.
    Zet zo direct de candy in mijn sidebar.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend veel al Anneke....900!
    Natuurlijk volg ik je allang en wil graag een kansje wagen op een mooie prijs....wat leuk dat je een candy weggeeft!
    Ik hoop nog lang van je mooie creaties te genieten.
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anneke,

    Wauw, 900 berichten al. Dat zijn er een heel pak. En je blog bestaat al 6 jaar. Daar kan ik alleen maar van dromen. Ik volg je al een tijdje en natuurlijk doe ik graag mee met je candy.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat met je blogverjaardag Anneke....volgens mij zijn wij elkaars volgers geworden in onze DT tijd bij Whimsy Stamps....ik hoop nog lang van je mooie creaties te kunnen genieten.....en ik waag graag een kansje voor je candy!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk Anneke! Al zo lang je blog. Ik doe graag mee met je candy, ben dol op verassingen. hij staat ook op mijn blog.
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. even rondgeneusd op je blog, wat een toffe crea's maak je! En al zo lang in blogland! Ik ben pas eind december met een blog gestart. Veel succes nog!
    Ik ben ook volger geworden!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi resultaat, gefeliciteerd!
    Ik ben je nieuwe volger, wil al dat moois niet meer missen...:-)
    Doe dan ook graag mee aan je candy, dank voor deze kans!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Congratulations.
    I am your new follower.
    Thanks for the chance to win your surprise candy.
    I addet it on my sidebar so that you can get more followers.
    Hugs, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke