donderdag 21 mei 2015

Get well soon with Where Ideas Bloom


Hallo iedereen,

Vandaag is het mijn allereerste blogpost voor Where Ideas Bloom! 
Voor mijn eerste kaartje gebruikte ik deze
leuke houten 'bloemen' op mijn kaart.

Ik kleurde ze in met mijn Fabercraft potloden
het is de eerste keer dat ik op hout kleur, 
vind het wel een leuk resultaat maar moet ook nog wat oefenen ;-)
Dan voor de rest gebruikte ik papier van Maja Design, 
stempeltje, pareltjes, ...



De producten die ik gebruikte!

Nog een hele fijne dag, 
en hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren met mijn kaartje ;-)

6 opmerkingen:

  1. Wonderful first post at Where Ideas Bloom! Lovely card! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie binnenkomer, Anneke. Een erg leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er weer leuk uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje Anneke, wat leuk die ingekleurde houten bloem....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie beterschapskaart heb je gemaakt! Leuk die houten bloem!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke