donderdag 20 augustus 2015

Cute Bee


Hallo iedereen, 

Hier ben ik alweer :-)
Deze kaart hadden jullie vorige keer al op de foto gezien, 
maar nu in close up!

Voor dit kaartje had ik ook gebruik gemaakt van 
bloemetjes van "Where ideas Bloom"
hadden jullie het al gemerkt? ;-)
Buiten dat en een andere layout is mijn kaart
met dezelfde materialen gebruikt als de andere kaartjes
van afgelopen week ;-)







http://whereideasbloom.com/white-spiral-sprays/http://whereideasbloom.com/flowers/forget-me-not/


Nog een fijne avond!

10 opmerkingen:

  1. BIJzonder leuk..:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje Anneke...wat een schattige bijtjes erop....TOPPIE!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach....wat een lief kaartje is dit Anneke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke kaart Anneke. Je hebt je best weer gedaan. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,

    Supertoffe kaart. Heel mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awww aren't they adorable. Great layering and coloring Anneke. :-) Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love this card and those adorable bees!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke