vrijdag 15 januari 2016

Agenda 2016...


Hoi allemaal, 
 
Ondanks ik niets heb laten zien op mijn blog
heb ik niet stilgezeten! 
 
Ik maakte 2 agenda's voor dit jaar :-)
Was nog een onafgewerkt projectje dat ik elk jaar geef aan 
men mama en schoonmoeder! 
 
Vandaag krijgen jullie alvast nr 1 te zien! 
Ik heb ook volop mijn fotoalbums erbij genomen en weer aan de slag
gegaan daarmee! Ik loop achter vanaf 2008!!! Oohjee toch! 
Maar ik ben terug goed bezig ik heb ook alle foto's die ik ooit
heb laten afprinten weer op volgorde gestoken en per jaar zodat het makkelijk is
Ik heb ook van elk jaar mijn agenda's nog dus dat is ook lekker handig om
alles te kunnen bekijken wanneer we wat hebben gedaan ;-)
Maar ik ben bijna klaar met 2008 en kan ik beginnen aan 2009! haha...
Dus dat is nog wel een werkje, 
en dan ook nog tussendoor het album van ons kleine meid bijhouden! 
 

 
Ik gebruikte het papier van het blokje dat ik deze week vond :-)
Zo dat is er ook al bijna helemaal door met het kaartje en 2 agenda's!
Voor de rest gebruikte ik ook nog een klein lief konijntje van WIB!
 
Nog een hele fijne avond! 


6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige agenda's heb je opgepimpt Anneke...daar zullen je mama en schoonmama wel heeeeel blij mee zijn...en je kan nog ff door met je foto's ....nog maar 6 jaar te gaan...hahaha

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, Anneke. Daar zullen de beide moeders blij mee geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Origineel en veel mooier dan een gekochte. Dat is een super idee
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi
    superleuke en toffe creatie
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om die agenda's zo persoonlijk te maken. Ik herken het fotoprobleem.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke