woensdag 27 juli 2016

Handmade with love...


Hoi allemaal, 

Vandaag ben ik er weer eens! 
Vandaag is mijn mama jarig
dus maakte ik met mijn kleine meid deze sleutelhanger voor haar...

Aan de  achterkant is een foto van ons meisje! 
En deze kant is bekleed met papier van "Studio Light"
het lint is van Cards Und more..

En het kleine handje?
Ja dat is van ons kleine meisje! 
Gestempeld op een stukje krimpie dimpie dat ik nog had liggen...
Ze vond het erg leuk om te stempelen met haar handen 
natuurlijk :D haha...
En Oma die was er natuurlijk heel blij mee!


 

En we maakten samen dit kaartje ook nog voor haar! 
Ons meisje legde de knoopjes klaar op het maantje 
en dan kleefde mama ze op het kaartje ;-)

 

 Nog een fijne dag!

3 opmerkingen:

  1. Hoi Anneke,
    wat ontzettend leuk! Wat zal je moeder daar blij mee zijn!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je moedert, Anneke.
    En wat een super leuke creaties hebben jullie samen voor haar gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zij maar zeker dat oma daar super blij mee is zo mooie gemaakt door mijn schatjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke