woensdag 21 september 2016

Creative Sketchy Girls # 4



Hoi allemaal, 
 
Jullie zullen wel denken waar zit ze toch?
Al 11 dagen heeft ze niets laten horen...
 
Dat komt omdat ik volop aan het knutselen was maar
omdat ik een dubbele oorontsteking en een infectie van de bovenste
luchtwegen had heb ik echt "zetel"rust gehad en heel veel geslapen...
Geen fut en zin om iets te doen of te kleuren of te knutselen.
 
En dan vorige vrijdag voelde ik me toch al beter, 
alle geluk want er stond een weekendje Center Parcs voor de deur!
Die was al gepland dus hoopte ik echt beter te zijn...
We hebben weer genoten van ons weekendje weg :-)
En ons kleine meisje natuurlijk ook weer me de leuke show van 
Orry en ze heeft ook voor de eerste keer op een paardje en pony gereden
en dat vond ze natuurlijk geweldig ;-)
 
En dan nu mijn kaartje voor de challenge bij "Creatieve Sketchy Girls"
een dagje later maar toch nog afgekregen! 
 De digi stempel is van onze sponser deze maand"Fabrika Fantasy"
de digi noemt 'Little travelers'


Het papier vond ik  nog tussen mijn restjes mapje...
Het is een hele oude collectie volgens mij want het is papier
van één van de allereerste kits die ik ooit eens kocht :-)
Het papier is van "Making Memories" Just Chillin.

Altijd super leuk om zo'n kit aan te krijgen toch?
Weten jullie leuke winkels of webshops die nog zo'n leuke kaarten kits aanbieden?
Ben eens benieuwd of jullie er nog weten die ik zelf niet ken ;-)


 Nog een hele fijne dag!


3 opmerkingen:

  1. Fijn dat je op tijd weer opgeknapt was voor je weekendje weg, Anneke.
    En wat een leuke kaart heb je weer gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke vrolijke kaart, het papier past wel bij deze digi, "weer naar school" zou ook een goede tekst zijn voor deze digi . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leukkk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke