woensdag 23 november 2016

PL Herfstwandeling





Hoi allemaal, 
Zoals jullie weten kocht ik de voorbije beurs allemaal 
super leuk papier van Doodlebug Design! 
Ik vind het altijd zo'n vrolijke kleurtjes en zo'n leuke tekeningetjes :D
Dus kocht ik een voorraad papier ;-)
Ik wist ook al wat ik met dit blokje papier wou maken.
Een pl pagina van onze herfstwandeling vorig jaar! 
 Ik was eerst begonnen met een kleine pagina, 
maar mits ik al begonnen was met het jaar 2015 in mijn groot album
maakte ik toch een grote pagina ;-)
Hopelijk vinden jullie hem ook leuk?





 Mijn tekstkaartje dat ik zelf maakte met een klein PL kaartje
en verder versierd , vind hem zelf wel leuk geworden met
dat typmachine stikertje erbij ;-)







1 opmerking:

  1. Wat leuk en fleurig Anneke....mooie herfstfoto's heb je gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke