vrijdag 13 januari 2017

Lollipop Elli



Hoi allemaal, 

Leuk dat jullie weer even langskomen ;-)
Ik maakte nog eens een kaartje afgelopen week! 
Met kerstmis had ik een klein dt pakketje gekregen van Cards und More, 
en daar zat deze lieve meid in! 

De stempel is van Paper Nest Dolls en ik kleurde haar weer in 
met mijn copics :-) Blijft toch mijn favoriete kleurmedium!  
Het mooie papier is nog van Noor Design 'Shabby Chic'
Dan gebruikte ik nog een borderstans van Joy! Crafts...

De bloemetjes kocht ik op de paperpassion in solden! 
Ze zijn toch ontzettend leuk vinden jullie niet?
Dan nog een paar pearls, glitter lint, ...








Nog een hele fijne dag! 

5 opmerkingen:

  1. Wat een schatje is dit ! Het is echt een superleuk kaartje !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje Anneke. Leuk gedaan, die roll-up. erbij. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverdje... mooi kaartje!
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gekleurd en een heel lief kaartje!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk. Lekker vrolijk!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke