zondag 26 februari 2017

Little cupcake butterfly...



Hoi allemaal, 

Bedankt voor de leuke reacties op mijn mini albummetje! 
Ik lees ze altijd met veel plezier ;-)

Ik heb vandaag weer eens een kaartje voor jullie! 
Dit keer weer ééntje met het leuke papier van Kaiserkrafts... Made with love...
Het is zo'n vrolijk en lief papier, vinden jullie ook niet? 
Deze kunnen jullie kopen bij Scrapplezier
De digi stempel is van Wee Stamps, ik vond deze weer super leuk :-)
Ik kleurde hem weer in met copics en gaf de vleugeltjes een 
laagje glitters met stickers! 

Op het papiertje achter de stempel gebruikte ik nog een randstans van Magnolia, 
en hierop kwam ook nog een soort "kanten" lintje dat het iets extra geeft ;-)
 

 Ik gebruikte voor de rest ook nog pearls, 2 mooie papieren bloemetjes met pearls, 
nog een cupcake van Melissa Frances van Cards Und More! 
En nog leuke swirls van magnolia


 

Nog een hele fijne dag! 
En alvast een fijne vakantie ;-)
 

6 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart!
    Leuke stempel en heel mooi ingekleurd.
    Je hebt alles heel mooi verwerkt op je kaart.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, de stempel heb je weer prachtig ingekleurd, mooi die vleugels.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is echt een leukerd.
    De kleine smulpaap laat zich de cupcake goed smaken.
    Mooi gekleurd.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wat een schatje zeg! Heel lief afdrukje en ik vind de aankleding van je kaart ook heel leuk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi dit kaartje Anneke...heel mooi ingekleurd stempeltje erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke