dinsdag 16 mei 2017

Uitdaging vervolg...


Hoi allemaal, 

hier ben ik weer eens! Nu is het alweer een tijdje geleden...
Soms liet ik eens een sneak peak zien op mijn facebook maar
de afgelopen weken waren druk hier! 
Ons kleine meid had haar eerste schoolfeest dus ben ik daar ook volop
gaan helpen met van alles ;-)
Dan thuis heb ik sommige kamers anders ingericht
door kasten te verhuizen door het huis en deze praktischer in te richten! 
Ik moet zeggen dat het goed is geluk maar een heel werk om 
alle rommel uit de kasten te halen en te sorteren en uiteindelijk terug in te laden ;-)

Daardoor kwam knutselen even niet aan de beurt
en zag ik dat ik totaal ook mijn Restjes uitdaging ben vergeten deze maand! 
Ooh dat maak ik binnenkort zeker nog goed hoor ;-)
Maar gisteren had ik dan toch eindelijk terug zin om achter
mijn bureau te kruipen en zo ging ik aan de slag.

Dit keer weer mijn mijn zelf samengestelde kit voor de uitdaging van Martine Rijnbeek, 
"Maak het op"... En dat is aardig aan het lukken, al zeg ik het zelf!
Er zijn nog enkele papiertjes en vele kleine stukjes over en een heel klein beetje embellishments... En dat is al, dus ik ben er zeker van dat die uitdaging me zeker gaat lukken en ik denk om daarna weer een leuke kit samen te stellen ;-) haha...

Hier is het resultaat van gisteren en deze ochtend te knutselen, 
een scrapbook layout gecombineerd met een pocket page layout.
Hoe vinden jullie ze geworden?
De foto's zijn alvast van afgelopen schoolfeest! 
Zo blijf ik ook lekker bij met mijn 2017 album ;-)



Nog een fijnz onnige dagen

9 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n schoolfeest maar je bent daar dan ook heel druk mee! Super dat je de hele boel hebt verplaatst en nog opgeruimd op. Een hele klus, maar je hebt er zeker profijt van. Leuke foto van het schoolfeest en lekker kleurig papier erom heen! groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele mooie layouts heb je gemaakt van het schoolfeest van je kleine meid Anneke...prachtig hoe je dat allemaal gecombineerd hebt..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vanaf dat ik thuis ben, ga ik ook aan de restjes. Want ik vind dit van jou zo leuk. Moet ik ook eens gaan doen. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi en vrolijke Layout.
    Heerlijk dat opruimen. Ik ben hier ook al voor week 4 bezig met de grote schoonmaak. Ook met kasten verzetten en zo. Veel werk, maar met groot resultaat. Succes nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Soms moeten er wel eens andere dingen gebeuren dan knutselen maar als het dan klaar is geeft het een goed gevoel. Mooie LO en pocket heb je van je dochters eerste feestje gemaakt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke, fleurige lay-out!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke