dinsdag 20 juni 2017

CSG Challenge #Bingo


Hoi allemaal, 

Ik ben achter de schermen alvast aan de slag voor
de volgende restjes uitdaging! 
Want er zijn toch al een paar die wachtende zijn op een nieuwe ;-)
Deze maand ga ik er geen meer laten doorgaan,
 maar op 5 juli staat er een nieuwe online!

Maar vandaag is er ook een leuke Bingo challenge bij 
"Creative sketchy girls"
Dus ik zou zeggen, doe gezellig mee! 

Voor mijn kaartje heb ik het leuke papier van Doodlebug design gebruikt! 
Ook nog een paar stickertes en pearls...
 Was er weer even in komen om een kaartje te maken ;-)

 

  Nog een hele fijne warme en zonnige dag ;-)
Wij genieten al elke dag lekker van ons plonsbadje! haha...

5 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig kaartje Anneke! En je lay-out van voorlezen is ook erg leuk.
    Wat leuk ook dat je voorleest in de bilbiotheek!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk en inderdaad gezellig kaartje Anneke....ik ga ook proberen mee te doen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is niet te zien dat het weer even wennen was om een kaartje te maken. Leuke en vrolijke kaart, mooie digi en prachtig ingekleurd.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. เกมสล็อต ค่าย Pg วันนี้จะมาแนะนำเกมสล็อตยอดฮิตทั้งหมด 7 เกมที่กำลังได้รับความนิยมเป็นอย่างมาก ด้วย ภาพ เนื้อหาของเกม และที่สำคัญแตกง่ายมากๆ อีกด้วย กับ สล็อต 2022

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke