zaterdag 3 februari 2018

December Daily - Details...


Hoi allemaal,

Vandaag is mijn eerste creatie voor dit jaar voor het Scrapplezier blog! 
Ik heb weer lekker verder gewerkt in mijn December Daily...
Het gaat vlot zo ;-)
Ik heb ook alweer 2 PL pagina's klaar, maar die komen later deze week! 
Heb nog veel te tonen aan jullie...




De eerste pagina is ééntje van een dagje thuis gek doen 
met de snapchat op de smartphone.
En onze kleine meid maakte een grote puzze
l van 50 stuks helemaal alleen! Wat was ze trots dat ze dit kon…
Dus dat moment moest ook vastgelegd worden natuurlijk!
Voor deze pagina heb ik gebruik gemaakt van restjes van de 
Tea with elsie collectie van Kaisercraft!
Dan nog tekstjes, stickertjes, houten figuurtjes er 
allemaal bij om het tot een geheel te krijgen…

Aan de andere kant van de pagina maakte ik een foto van onze kleine meid op 
weg naar haar allereerste feestje van een klasgenootje! 
De eerste keer zonder mama en papa naar een feestje, wat spannend!
Ik heb de uitnodiging ook bijgehouden en in het album mee verwerkt! 
Zo kan ze later echt alles terug bekijken, leuk toch?

Ik hoop dat jullie weer een leuke dag hebben! 
Wij zijn alweer druk vandaag... Zwemles, Disney on Ice, verjaardagfeestje...
Druk druk druk weer ;-) 

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk! EN reken maar dat jullie dochter het later super vindt! Ik heb voor de kinderen ook albums gemaakt met uitnodigingen etc.. Vinden ze super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anneke, een prachtig Album.
    Even een vraagje!!!!!!!!
    Ik heb al 2x een mailtje naar scrapplezier gestuurd omdat ik de januari winnaar van de Scrapplezier Challenge was, maar nog steeds geen reactie heb gehad. Wellicht is mijn mail in de SPAM terecht gekomen dat is al vaker bij anderen gebeurd. Mijn mail is van.bijnen@online.nl
    groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I very much like your pattern it's beautiful,thank for sharing good i dea !

    หนังใหม่

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke