donderdag 2 mei 2019

Kiekeboe!



Hoi allemaal,

In de tussentijd is er ook een nieuw baby'tje in de familie gekomen!
Dat verdiende natuurlijk een kaartje, 
dus haalde ik mijn copics en stempels weer eens boven.
Wat al een hele tijd geleden is als ik nadenk.

Maar wel weer leuk om met deze nieuwe stempel aan de slag te gaan, 
ik had hem een tijdje geleden gekocht in de action.
En vond hem perfect voor een babykaartje ;-)

Het papier is nog een restje van DCWV, 
altijd leuk met al die glittertjes op die mooie papiertjes! 

 

3 opmerkingen:

  1. Wat een snoezig kaartje!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig babykaartje en wat heb je het konijntje mooi ingekleurd.
    Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk, mooie foto van jullie drietjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke