zaterdag 13 juni 2009

Gewonnen blog candy!



Hoi allemaal,

Ik heb deze blog candy's al een tijdje geleden gewonnen,
maar omdat ik ze nu allebei binnen heb laat ik ze jullie zien.
Op de blog van Nicole heb ik een paar wekengeleden stempelafdrukjes gewonnen.
Dank je wel Nicole!
Ik vindt ze heel leuk en lief.
Eentje heb ik al ingekleurd en ga ik in een van mijn volgende kaartjes gebruiken!

Ook heb ik deze stempel van Motivet gewonnen. Deze heb ik gewonnen bij Thea. Ook kreeg ik er dit leuke afdrukje bij.
Ik vindt het echt een leuken schattig merk!
Ik ben er super blij mee Bedankt Thea !!


1 opmerking:

  1. Hoi Anneke,
    Zo, dat zijn een hoop gewonnen prijzen. Maar nu moet er ook nog allemaal leuke kaarten van worden gemaakt. Ik ben erg benieuwd wat het allemaal wordt. Prettig weekend verder en knutsel ze (maar dat moet wel lukken !)

    Groeten,
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke