zondag 19 juli 2009

Canvas gescrapt!


Hoi allemaal,



Gisteren heb ik deze canvas gescrapt.
Deze canvas heb ik gemaakt voor de broer van mijn vriend.
Hij is vandaag een jaar samen met zijn vriendinnetje.
En vondt het leuk om deze te maken.
Het papier heb ik eens van de beginners pakketen "Scrappen van A tot Z"
Het papier vondt ik zeer toepasselijk, omdat de foto zwart wit is.
En de kleur van de liefde is natuurlijk rood dus is dit mijn combinatie ;-)

Ik ben benieuwd naar jullie reacties ;-)

Groetjes Anneke

7 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit prachtig gemaakt Anneke,mooie kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind hem prachtig Anneke...mooi papier en leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem SUPER!! Mooi het rode papier.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoihoi
    oooh wat leuk super gedaan nou daar zal je broer vast heel blij mee wezen groetjes syl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja de broer van mijn vriend was er heel blij mee ;)
    En bedankt voor de leuke reacties!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel knap,het rood past er helemaal bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt heel mooi gemaakt Anneke, de broer van je vriend zal er heel blij mee zijn! Het zou mij iig heel erg trots maken :)

    xxx Cheryl

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke