woensdag 9 september 2009

Sol kaartje

Hoi allemaal,

Zojuist weer een kaartje gemaakt,
deze keer een SOl kaartje.
Wat wil dit zeggen, op de scrapclub van Tiets
kan je meestal elke week op een avond met zen allen een kaartje maken.
Er word op voorhand de maten gegeven dat je alles al kan snijden.
Daarna wordt er op de avond hinten gegeven van welk stukje
papier waar moet. Is wel leuk om te doen, maar soms ook moeilijk.
Vindt ik toch :-D
Maar het is toch goed gelukt.

Heb een voor het kaartje gebruikt gemaakt
Ook heb ik een afdrukje gebruikt van Magnolia,
die ik vandaag van Christa heb aangekregen.


Ben benieuw wat jullie ervan vinden.
En ik wil jullie allemaal heel hard BEDANKEN,
voor al die lieve en leuk berichtjes op mijn spiegeltje!!
Dank jullie wel!

Groetjes Anneke

11 opmerkingen:

  1. hoi anneke mooie kaart geworden hoor, en wat een super afdrukje hihi, leuk he die sol, ben benieuwd waneer de volgende komt , dan doe ik zeker weer mee groetjes xoxo christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeee medesoller! Wat was het gezelig hè? Het is een hele leuke kaart geworden Karin!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jammer dat ik er niet bij was vanavond, als ik het terug lees was het een gezellige boel zeg hihi!! Je kaartje heb je prachtig gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje maar waar is dat van Tiets gaat dat via de computer en waar moet je je dan inloggen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is heel leuk geworden Anneke. Mooie kleuren.
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Whhaha die Loes is ook behoorlijk in de bonen... Je kaartje is een lieverdje geworden zeg.... en het was weer gezelli hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Dames,
    wat een leuke reacties!
    Bedankt, en Loes volgens mij heb jij echt aan de alcohol gezeten want mijn naam is niet Karin :D Maar Anneke :P
    Volgens mij zag je gisteren niet meer goed ;)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sorry! Ik bedoel Anneke! Toch iets te diep in het virtuele glaasje gekeken...
    Stom, stom, stom!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Loes, is niet erg hoor ;)
    Is wel grappig :D
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja super hoor,ik zou ook niet weten wat een sol is?!Maar zo te horen toch wel plezant!
    Heel knap kaartje Anneke!
    Liefs,Celia

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke