woensdag 2 maart 2011

Groene Magnolia!


Hoi allemaal,
vandaag is het weer tijd voor mijn kaartje bij
het kleurenkaartenteam! En deze week is de kleur
Groen!! Willen jullie ook meedoen?
Ga dan op Martina's blog kijken ;-)

Hier is mijn groene kaart! Ik ondervond dat
ik dus helemaal geen groen papier had,
maar toen ik toch in de winkel "Card'n Scrap Art" stond
kon ik het niet laten om toch een blokje papier te kopen!
Het is een heel vrolijk blokje waar ook groen in voor kwam :) haha...
Het afdrukje is van Magnolia en heb ik ingekleurd met
mijn derwentkleurtjes! Nu ik weet hoe ik ze moet gebruiken,
vind ik ze best wel leuk kleuren :) hihi..


Hier de kleurtjes die ik heb gebruikt:
Gezicht: Roze Coquillage, Nectar (prisma)
Wangen: Blush Pink
Haar: Dark Brown, Mid Brown
Jurkje: Oker, Peach, Green, light green
Lepel: Pale Brown, Oker


Challenge's:




Ben zeer benieuwd wat jullie ervan vinden?

31 opmerkingen:

  1. Anneke, this is a fantastic card, this is such a sweet image that you have used.. hugs rachxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo anneke,

    Jaja, geen groen papier...volgens mij wilde jij gewoon een excuus voor een nieuw blokje te kunnen aankopen, hihi, neenee sorry grapje hoor!

    Maar wat een plezant kaartje !!

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooi kaartje, nou ik zou ook echt moeten gaan zoeken voor groen papier.

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha Jaimie, inderdaad een goed excuus om nog meer papier te kopen! Hebben we nooit genoeg toch :) haha!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart Anneke en wat heb je Tilda mooi ingekleurd!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo anneke,
    Wat een super mooi groene kaartje
    en stempelafdrukje zo mooi ingekleurd

    groetjes
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anneke,

    Wat een geweldig kaartje en het kleuren gaat je uitstekend af. Mooi!
    Groetjes,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een goede reden om je papiervoorraad door te spitten en om een nieuw blokje te kopen! Dubbel pret dus.
    Je kaartje is heel leuk geworden, benieuwd wat er op het menu staat.... ;)
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anneke, wat een mooi kaartje heb je gemaakt, je hebt wel gelijk hoor, papier hebben we nooit genoeg he? Leuk al die groene kaartjes vandaag.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi anneke, schattig kaartje heb jij ervan gemaakt! leuk hoor!
    gr, hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig is dit kaartje in die lekkere frisse kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is just gorgeous. Green is my favourite colour, so this card really caught my eye - fabulous colouring.
    Caroline xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een mooie, lieve kaart !! dank je wel voor je deelname deze week alweer. Dankzij jouw bijdrage zijn we met z'n 28 weer ! leuk he ?
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. AWW!! Anneke, this is so darling sweetie!! LOVE your colors and sweet image!! HUGS

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ooooh Anneke wat een lief kaartjes en zo mooi ingekleurd ook......echt een lekker fris lentekaartje...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart Anneke, wat een lief stempeltje is dat he !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart Anneke,super die stempel,mooie kleur.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. schitterende kaart anneke
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schatje. Mooie kaart en prachtig ingekleurd.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat heb je goed opgelost Anneke, "geen" papier in huis, gewoon gaan kopen dan hé.
    En er dan een tof kaartje mee maken.
    Grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dag Anneke,
    Leuk, fris kaartje met een snoezig stempeltje!
    Groetjes
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh WOW Anneke such a totally fabulous card! Hugs Michele x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Anneke,

    Wat een lief kaartje heb je gemaakt, en we moeten altijd een excuus hebben om hobby spullen te kopen hahahaha.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik moest ook om groen papier. Vooral cardstock had ik niet.
    Schattig kaartje geworden. Lekker groen.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een heel mooi groen kaartje Anneke!
    Vind de Magnolia met de lepel zooo leuk!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. How beautiful!! I just love your coloring of sweet Tilda and all the green. Gorgeous Anneke!!
    hugs,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hoi Anneke,wat een leuke kaart
    zo blijven ook zo lief hij , die poppetjes
    groejtes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gorgeous sweet card, love the adorable image.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamps Challenge.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke