dinsdag 16 oktober 2012

Digital Tuesday # 182


 
Hoi allemaal, 
eindelijk weer eens een kaartje gemaakt!
Een hele week had ik geen zin om er te maken, 
en heb ik dan ook een hele week niet geknutseld!
Erg he?

Gisteren moest ik dan toch mijn kaartje afmaken voor
de nieuwe challenge bij "Digital Tuesday"
De digi is van onze sponser Bugaboo Stamps!
En onze uitdaging deze week is "Warm & Fuzzy" 

Ik heb papier van Echo Park gebruik  
 De tekst is van Whimsy Stamps, voor de rest nog sneeuwvlokjes, ...
 



17 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Anneke, grappig afdrukje,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kaartje met grappige afbeelding

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Anneke,ja soms wil je gewoon niet,kan dat gevoel hoor!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is toch een leuke kaart geworden hoor!
    grtjs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anneke,
    Nou ik kan je de hand schudden hoor, hier ook heel de week niet geknutseld en blogs bijgehouden... Deze is in ieder geval wel mooi gelukt hoor!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje!
    Zo leuk gemaakt en mooi ingekleurd!
    Zo schattig met het ponponnetje op z'n muts! hihi

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lief!!!
    Echt een prachtig kaartje....
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuk kerstkaartje!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke digi zeg ! Leuk detail dat bolletje op zijn mutsje :-)
    Dat krantenpapier erachter vind ik ook erg leuk.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje Anneke, wat een grappige stempel heb je gebruikt en zo mooi ingekleurd ook

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat super leuk gedaan, heel mooi.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke kaart Anneke!
    Ja, dat kan je soms zo overkomen he eventjes geen hobbyzin... Gaat wel over :)
    Mijn mama kon trouwens niet stoppen met naar jouw kaartje te kijken dat ik voor mijn verjaardag had gehad. Lief he!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  14. So cute! Love the newspaper print and the pom pom.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een leuk en grappig kaartje Anneke!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Cute cute cute and then some more cute on top! Love all of the different papers and layers you've used.

    Shelby

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke