dinsdag 20 januari 2015

Snap Album



Hoi allemaal, 

Jullie weten misschien nog dat ik een Sn@p album
gekocht heb om ons kleine meid haar eerste jaar in te bewaren! 
Maar dat voornemen om dat voor haar eerste verjaardag te doen, 
is toch wel wat mislukt hoor :-) haha...

Maar ik moet eerst en vooral mijn foto's eens goed sorteren 
en zoeken welke ik graag wil laten afdrukken...

 Maar met de foto's die ik al had laten drukken,  
Eindelijk ben ik begonnen en heb al 3 pagina's af! 
De eerste twee waren wat wennen, zeker met die mapjes :-)
Maar de laatste pagina vind ik toch al wel een goed begin! 
Zeker omdat ik echt niet veel aan scrapbooking doe, 
en mijn pogingen mislukte altijd..
Daarom hoop ik met dit album toch iets leuks te creëren! 




Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's...
Hopelijk vinden jullie het leuk om te zien, 
en als jullie tips hebben laat het me weten ;-)

Ook nog eens een vraagje aan degene die dit ook maken, 
hoe laten jullie je foto's afdrukken want met die kleine formaten
vind ik dit nogal moeilijk... En ik ben bang dat ik met mijn eigen printer print
de foto's na paar jaar vergaan...

4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een geweldg mooi begin van het album van je dochtertje....zo mooi gedaan.....
      En als ik je een tip mag geven hoe ik dat dan doe..
      Ik werk wel met een fotobewerkingsprogramma...(PSP 12)....maar dat kan in elk programma
      en daar maak ik een nieuw document met de grootte van 20x30 (A4)
      daar plak ik de foto's op die ik wil af laten afdrukken
      maar die maak ik eerst van het formaat zoals ik ze wil....
      niet te dicht op de randen zetten, voorals ze er op de centrale stukken afsnijden.
      Ben je klaar ...Opslaan als jpeg
      en dan stuur ik het digitaal naar HEMA en laat ik die afdrukken in een 20/30 foto
      .Ik hoop dat je er wijs uit kan worden....
      groetjes Rosina

      Verwijderen
  2. Wat een leuk begin voor je album !
    Veel succes ! Ik heb het scrappen helemaal opgegeven wegens tijdgebrek !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed dat je begonnen bent! Ik vind het nog steeds zo grappig dat onze kindjes maar 10 minuten schelen ;) Ik ben ook nog druk aan het denken hoe ik mijn albumpje kan gaan maken. Ik heb zoveel ideeën (en zoveeeeeeel foto's) maar echt beginnen is nog niet gelukt. Wie weet nu ik het bij jou zo heb gezien ;) Succes ermee verder!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke