zondag 11 oktober 2015

Holiday joy...


Hoi allemaal, 

dit weekend heb ik weer heerlijk zitten kleuren :-)
Alle ik doe het nog steeds alle dagen maar dan 
samen in de kleurboeken van onze kleine meid ;-) haha..

Dit afdrukje ligt al een paar jaar op me te wachten, 
vond haar zo'n schatje dat ik haar niet durfde in te kleuren!
Toch vond ik de moed ;-) 
En maakte er dit kaartje mee...

Het leuke papier is van Doodlebug Design Inc.
het stempeltje is van SCACD uit de exclusieve collectie van Sylvia Zet!
Ik zag ook wat het verschil is tussen haar andere stempels, 
en deze stempeltjes hebben leukere ogen :-) 
Was het jullie al opgevallen?





6 opmerkingen:

  1. Nou Anneke....het inkleuren is je goed gelukt moet ik zeggen....een prachtig kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wooow Anneke wat kan jij prachtig inkleuren ...een super leuk stempeltje ook..en zeker met die glitter erop een super mooi kerstkaartje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anneke,
    wat een gaaf kaartje! Heel mooi in deze kleuren. En het afdrukje is leuk. Ik ken ze niet dus zie geen verschil met ogen...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi ingekleurd. Tof kaartje !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gedaan Anneke en het plaatje is mooi ingekleurd. Lekker sprekende ogen zo. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart en wat is het plaatje prachtig. Echt schitterend ingekleurd!!!!
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke