dinsdag 10 november 2015

Jingle all the way!



Hallo iedereen, 

Hier ben ik weer! 
Het is alweer een weekje geleden dat ik iets liet horen van me.
Vorige week was het hier herfstvakantie dus heb ik geen tijd gehad om
te knutselen! We zijn op 1 november op 3 daagse
vertrokken naar Stavelot.
We hebben 3 heerlijke ontspannen dagen gehad
aan de watervallen van Coo, PlopsaCoo, Sunparks
en in ons gezellig hotelletje ;-)
 
 

Daarna vond ik mijn draai nog niet terug om te knutselen, 
maar vandaag eens gestoeid met mijn nieuwe spulletjes
van Stampin Up en dit kaartje kwam eruit :-)
Hopelijk vinden jullie hem leuk?
 
 
 
Nog een hele fijne dag! 

7 opmerkingen:

  1. Ziet eruit als een heerlijke vakantie, Anneke. Fijn dat jullie zo genoten hebben.
    En wat een vrolijke kerstkaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je fotoos getuigen van een fijne vakantie. En nu toch weer aan de slag geweest. Mooie kaart. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat jullie een paar heerlijke vakantiedaagjes hebben gehad....hele mooie foto's zijn het...en ook je kaartje is Geweldig leuk....wat een schattig hertjes erop...is dat een plaatje of een stempeltje??....ik ben er helemaal weg van...
    KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker, he, vakantie!
    Je kaartje is ook supermooi!
    Leuk dat hertje!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kerstkaartje, het hertje is zooo leuk. Ook ik vroeg me al af of het een plaatje is?
    Wat een leuke foto's en heerlijk dat jullie van de vakantie hebben genoten.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke