donderdag 25 februari 2016

Buttefly kisses...


Hoi allemaal, 
 
Dank je wel voor jullie reacties op mijn "droom" kaartje! 
Als jullie het leuk vinden om een "vakantie/land kaartje" te maken, 
link hem dan bij mijn Australie kaartje ;-)
En misschien win je wel een klein prijsje?
 
Het is gewoon de bedoeling dat je een kaatje maakt met een land thema of 
met een leuke stempel waar je ziet dat hij uit frankrijk komt fzo ;-)
Ik ben benieuwd! 
 
Voor vandaag heb ik weer een kaartje klaar voor Where Ideas bloom! 
Ik maakte dit vrolijke voorjaarskaartje met een leuke
digi stempel van  "Miss Daisy Stamps" ze heeft erg leuke digi stempeltjes.

De basis van mijn kaartje is gemaakt met een embossing folder en inkt...
Dan nog restjes papier van mijn allereerste kit ooit!  October Afternoon :-)
En dat is toch al meer al 7 jaar geleden... En nog heb ik een beetje restjes! 
 
De bloemetjes komen van de February kit van Where ideas bloom!  





6 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje. Mooie papiertjes en een super schattig plaatje, Anneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vertederende kaart Anneke. Het konijntje wacht echt op een vlinder-kusje...hihi..lief.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig voorjaarskaartje, het konijntje is zo lief en prachtig ingekleurd. Leuk dat je nog papiertjes hebt van zeven jaar geleden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een dotje Anneke !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kaartje Anneke, met een super schattige digi...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke