donderdag 24 maart 2016

Shaker Bunny...


Hoi allemaal, 

 Gisteren toch maar weer eens geknutseld...
Mijn inspiratie was helemaal weg.
Maar toen ik die leuke bloemetjes weer vond, 
wou ik toch weer een schudkaartje maken! 
Ik tekende het konijntje op mijn papiertje
en maakte er een een schud konijntje van ;-)

Het papier is van Authentique, 
voor de rest heb ik het vrij simpel gehouden met
een tekstje van SU en dan nog een knoopje en hartje! 
Voor het konijn zijn staartje heb ik een glazen balletje gebruikt
die in de Januari kit van Where Ideas bloom zit...


 Ook wil ik graag meedoen bij
* De egel: CAS
* Knutsels & Kadootjes! : Nieuw! 




9 opmerkingen:

  1. PRACHTIG paaskaartje Anneke...zo een leuk schudkaartje en zeker door het uitgesneden konijntje en die leuke bloemetjes erin...
    TOPPIE!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sweet...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aah lief! Mooi die bloemetjes.. Gr miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief schudkaartje heb je gemaakt Anneke.
    Dank je voor je deelname aan de challenge van De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om een konijntje voor je schudgedeelte te gebruiken. En daarin van die lieve bloemetjes. Hopelijk vind je vlug weer wat inspiratie.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dat leuk gedaan Anneke....prachtig kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi
    superleuke en toffe creatie
    vrolijk Pasen
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke schud cas kaartje
    Leuk dat mee doet aan de Challenge van de Egel.
    Groetjes Sandra DT Egel

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke