woensdag 20 juli 2016

Creative Sketchy Girls Challenge #2

Hoi allemaal, 

Hier ben ik weer!
Vandaag is onze tweede challenge bij Creative Sketchy Girls 
van start gegaan....

We hebben weer een leuke sponser "Bugaboo Stamps"
Ze hebben leuke digi stamps, zie ook deze lieve beertjes! 
Zij komen ook van hun :-) 

Toen ik de sketch en deze digi zag wist ik gelijk wat ik ermee wilde maken ;-)
Zo leuk om ze allemaal in kadertjes te zetten en perfect voor de sketch!





Hopelijk doen jullie ook weer gezellig mee?
Nog een hele fijne dag! 

6 opmerkingen:

  1. Wat schattig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf kaartje Anneke, leuke uitwerking van de schets

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf kaartje Anneke, leuke uitwerking van de schets

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig stempeltje Anneke en zo leuk verwerkt op de schets!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Anneke,
    Wat is dit weer een enig kaartje! Die beertjes lenen zich goed voor vierkantjes. Erg leuk! Mooi gebruik van de sketch. Toen ik hem zag dacht ik er ook om hem te draaien...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend kaartje Anneke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke