dinsdag 14 maart 2017

Gefeliciteerd...



Hoi allemaal, 
 
Er ging blijkbaar wat mis met blogger vandaag en daardoor is mijn 
berichtje van vandaag wel erg laat!
 
Ik maakte afgelopen weekend in combinatie met het zonnetje
deze vrolijke en zonnige kaart ;-)
Ik vond dit leuke stempeltje terug en wist gelijk dat ik  er dit kaartje
mee wou maken! Ik kleurde deze stempel van Motivet weer in met mijn copics.
 
 
 
Voor  mijn kaartje gebruikte ik als basis het Kraft Cardstock, 
past toch overal bij vinden jullie niet?
Daarop kwam het papier van Kaisercraft "Tea with Elsie" en "Photo Friendly"...
 
 
 
Achter het afdrukje kleefde ik ook wat rood lint "Burlap String"
zo kwam het rood ook weer terug op mijn kaartje voor, buiten het rokje
van deze vrolijke meid ;-)
De prachtige okergele bloemen heb ik voorzien van een plakparel! 
  

2 opmerkingen:

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke