dinsdag 12 september 2017

Golden album #2



Hoi allemaal, 

 Hier alweer het vervolg van het Golden album! 
Ik heb de foto's een beetje wazig gemaakt voor iedereen zijn privacy, 
want niet iedereen vind het leuk om online te staan :-)

Maar dan nu een beetje over de layouts, 
weet je wat leuk is aan een 8x8 album?
Je kan er ook een leuke kleine pagina insteken van 6x8 formaat.
Leuk toch om zo eens af te wisselen van formaat in hetzelfde album?
 Maar nu zijn mijn pocket page's bijna allemaal op dus even wachten tot de beurs
om weer een hele voorraad in te slagen deze keer ;-) haha...

Nee ik ben dit jaar niet naar de Knotsgekke kaartendagen geweest in Den Bosh...
Vorige jaren mocht ik op het bloggerplein zitten en dan vond ik het wel leuk
om te doen mits je ook leuke volgers en andere bloggers ontmoet ;-)
Maar dit jaar ging het niet meer door en heb ik besloten om maar naar 1 beurs te gaan
en dit wordt Paper Passion!!
Zo'n gezellige beurs waar ik met zakken vol thuis kwam! haha...
De laatste keer op de kGKD kwam ik met een paar papiertjes thuis en dat was het.
Daarom deze keuze om de gezelligste beurs te kiezen waar zoveel leuks is 
en ik zo meer kan sparen om een "gek " daar te doen ;-) haha... 

Alles voor deze layouts komen weer uit de kit die je hier terug kan vinden ;-)
 Deze foto's zijn van de receptie en daarna gaan we aan tafel, 
dus heb ik ook het Menu een plaats gegeven in het album...
Wat vinden jullie ervan?








3 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan Anneke. Dat variëren met formaten is ook een leuk idee!
    Welke dag ga je naar Paper Passion?
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige album heb je weer gemaakt met die leuke familiefoto's Anneke
    was volgens mij een heel gezellig feestje..

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om naar de beurs te kunnen met een goede reden om inkopen te doen. Je pocketletters zijn weer prachtig geworden en leuk om alle herinneringen vast te leggen.
    lieve groetjes Angleique

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke