maandag 7 december 2009

Adventskalender!


Hoi allemaal!

Vandaag mijn adventskalender afgemaakt,
was wel een werkje al die kleine cijfertjes opkleven :D
Heb ze gesneden met mijn cricut,
Het papier vond ik zo mooi en schattig,
en heb ik samen met de adventskalender gekocht in de pipoos!

Heb de rand van de kalender en de doosjes goud geschilderd.
De zijkant heb ik ook met leuk papier bekleed,
in het papier zitten ook glitters wat een mooi effect geeft.

Voor de rest heeft het papier niet veel nodig
en heb ik hier en daar wat emblissement aangepracht
zoals plakparels, handschoenen, ...


Hier een paar foto's van de zijkanten van mijn adventskalender




Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden
Groetjes Anneke

11 opmerkingen:

  1. whow wat een werk is dat geweest maar het is wel een prachtige creatie geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je hem af hebt!! Ik vind het een prachtige adventskalender! Je hebt schitterend papier gebruikt. Leuk om te maken toch!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een werk zeg maar hij is wel super gaaf geworden en wat een leuk papier

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is zeker een heel werk Anneke,maar wel schitterend gemaakt zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk anneke ,heb je deze zelf gesneden en gevouwen? wow wat een werk zeg,en wat heb je er nou in had het al bij iemand anders gevraagd maar niks gehoord xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super! ik had hem al eens bij iemand gezien. en was toen al enthousaist! dit ga ik zeker maken! voor mijn meiden. maar dan alvast voor volgend jaar :)
    super! gekocht bij PIPOOS??
    heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. kwam hier toevallig binnengewaaid maar wil toch wel ff laten weten dat hij idd heel leuk is, die adventskalender

    Grtjs
    Katz

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gewoonweg prachtig. Als ik dit resultaat zie, heb ik ook zin om er één te maken. Je hebt helemaal gelijk dat dit papier niet veel meer nodig heeft.

    groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. tjeeeeee wat heb je dat prachtig gemaakt Annekw...suuper!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, Anneke ik vind hem echt heel erg gaaf!
    Moet wel een klus zijn geweest, maar hij is super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke