zondag 27 december 2009

Kerstkaars

Hoi allemaal,
Hoop dat jullie allemaal al
genoten hebt van de leuke feestdagen!
En lekker rond bent gegeten :D
ik in ieder geval al wel,
het was heel leuk .....
En jullie weten wel dat ik een disney fan ben,
en daarom heb ik en mijn vriend van mijn mama voor
onze kerstmis deze Pooh klok gekregen.
Vind ze werkelijk prachtig :D

Nu had ik voor op de kersttafel een kaars zelfbekleed,
met de leuke stempel van Motivet.
Vond het heel leuk om te maken en
helemaal niet moeilijk.
Heb gewoon een simpel strikje geknoopt en daaraan
een sneeuwvlok charm.

En onze Tipsy vond de kaars heel interessant :D


Ben benieuwd wat jullie ervan vinden

Groetjes Anneke

8 opmerkingen:

  1. Hee Anneke,

    Wat een leuke klok zeg, ik ben eerlijk gezegt fan van winnie the pooh! haha.

    En wat is die kaars mooi!
    haha wat een lief hondje zeg.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heey anneke
    wat een leuke klok:)
    en je kaasr wat is die gaafgeworden zeg
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaars. Tipsy lijkt ze ook wel leuk
    te vinden. Je klok is ook prachtig.

    grtz Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh Anneke toch,jij bent verwend,schitterend je klok,echt wowww.
    En je kaars pracht gedaan zeg,lieve foto,met je hond.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier nog een fan...
    Wat een leuke klok heb je gekregen!
    De kaars is heel mooi gemaakt!
    En Tipsy is zó schattig!!!!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zowel de kaars als de klok vind ik geweldig!
    gr, hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anneke,
    Wat leuk die klok die je hebt gekregen. Winnie the Pooh is toch zo schattig! Ik vind de kaars heel origineel. Hij ziet er bijzonder mooi uit.
    Ik wens je een goed 2010.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  8. tipsy is een schatje
    en mits ze pooh tof vind was dit een gepast geschenk Xxx mama en johan

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke