dinsdag 9 november 2010

Digital Tuesday Challenge # 84


Hoi allemaal!
Hier ben ik dan weer,
het is dinsdag dus weer tijd voor een nieuwe challenge
bij Digital Tuesday!! En ook mijn eerste kaart voor
Komen jullie daar ook eens kijken?

Deze week is het de bedoeling om je gekochte spullen
die je nog nooit hebt gebruikt eens boven te halen!
En er een leuke kaart mee maken ;-)



Ik had ooit eens op de beurs Modge Podge Dimensional Magic
en nog nooit gebruikt! Het geeft een mooi glans effect en het komt precies
van je kaartje! Ik heb het gebruikt voor de ijsjes van deze sneeuw vriendjes!
Ook heb ik vorige keer bij Doe@Ding Crackle accents gekocht,
en nu voor de eerste keer gebruikt voor de sneeuwblok waar
de diertjes op zitten!

Voor de rest heb ik nieuw papier gebruikt,
maar ben vergeten welk merk :-)
De bloemetjes had ik nog liggen en het lint en
de stempel heb ik allebei gewonnen bij Sjakkie!


En wat ik nog wou vertellen, is dat er een design plekje
open is bij Digital Tuesday! Dus vinden jullie de challenge bij ons leuk?
En wil je al graag in het design team :)
Dan kan je nu zeker je kansje wagen en wie weet wordt je wel de
nieuwe designer?! ;-)

Ook doet mijn kaartje mee bij:
*Sketch Saturday: Sketch
*The Fuzzy Wuzzy Challenge: Seasons
 

24 opmerkingen:

  1. wat ziet dit er gaaf uit zeg! heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend kaartje anneke
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig is dit kaartje in die koele kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anneke,
    wat een leuk kaartje
    echt leuk die sneeuw en ijsjes
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Annekke,leuk afdrukje,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend lieve kaart, leuk papier en de stempel is zooo lief!!En het sneeuw is ook heel leuk zo.
    groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief kaartje Anneke. Leuk papier en super kleurtjes;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gekochte supullen die ik nog niet gebruikt heb, gebruiken ? Oei oei oei, ik vrees dat ik dan nog wel even bezig ben....
    In ieder geval een lieve kaart !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart!
    De ijsjes zijn heel mooi gedaan hoor!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schatje zeg

    Groetjes Patricia
    http://www.justscrapstuff.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Adorable card Anneke. Love that image!!
    Super sketch and fun papers too!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. very cute!! love the dimensional ice cream!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anneke,
    wat een geslaagd kaartje !!!
    Ik heb ook nog Modge Podge liggen en heb die ook nog niet gebruikt :)
    Leuk idee eigenlijk om nog niet-gebruikte dingen te gebruiken, die hebben we allemaal wel liggen :)
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a cute image Anneke! I love the colors of your pretty card and how they match those yummy ice cream cones! Beautiful work my friend! hugs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi

    oooch wat een schatje!!

    heel leuk gemaakt!!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Anneke,

    Ség...pas op ...pas op...hun ijsjes smelten :-)
    Mooi kaartje hoor!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a sweet image!! Gorgeous coloring and layout Anneke!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit is prachtig en zo leuk om te zien! Heel mooi gedaan, het ijsblok lijkt net echt.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wat is dit een schatje! Zo'n superleive digi...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart Anneke! Ik vind de crackle geweldig lijken!!

    Heel erg bedankt voor het maken van deze mooie kaart met mijn sketch bij Sketch Saturday!!

    Een fijn weekend!
    groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hahaha, wat een superleuk kaartje, daar krijg ik nou echt een grote glimlach van!
    Erg leuk gedaan met je Modge Podge en je Crackle Accents.
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. What a cute image and I love that the Polar Bear and Penguin are eating ICE CREAM! Thanks for sharing your card with us at the Fuzzy Wuzzy Challenge this month. Hope to see you back for our December Challenge.

    Hugs, Sue

    BeantwoordenVerwijderen
  23. How adorable! I love the image and your card! Fabulous work.
    And thanks for playing at The Fuzzy Wuzzy Challenge this month,
    Hugs
    Kylie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. This image is cute and sweet all rolled into one!! Such lovely colours and a fabulous design!! Thanks so much for sharing with us at The Fuzzy Wuzzy Challenges this month!!!
    stephanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke