woensdag 17 november 2010

Kitty Suprise!

Hoi allemaal,
bedankt voor de leuke reacties op mijn kerstbal!
Ik ga kreeg verschillende vragen hoe ik dit gemaakt had,
ik ga deze week nog een kleine tutorial maken voor jullie :-)

Vandaag toon ik jullie mijn 2de kaartje voor 2 cute rubber stamps.
Sommige hebben hem misschien al op de site bij hun
zien staan :) Ik heb gebruik gemaakt van "Kitty Suprise".
Het papier is van DCWV : The sweet stack.
De sketch heb is van "The sweet Stop".
Nog wat lint en voor de rest heeft deze kaart niets nodig
vind ik ;-)


Ook doet die mee bij:
* Stamp Something: Use a digi stamp

17 opmerkingen:

  1. owww superrr lief anneke , leuk hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende kaatr anneke
    erg leuk gedaan
    lefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhh wat een schattig kaartje, prachtig is ze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi

    ooooch wat een schatje,erg leuk gemaakt!!

    en wat een gaaf stempeltje!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is leuk !! mooi gedaan,
    greotjes of groetjes,
    martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk kaartje zeg!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a cutie!! Love this image and your papers are so pretty!! :) HUGS

    BeantwoordenVerwijderen
  9. such a great card & your coloring is just superb! love the color combo on this card too! you do beautiful work & i am so happy you joined the 2 Cute team! big hugs sweetie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superlief kaartje! Erg leuk stempeltje en mooie papiertjes heb je gebruikt!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk en lief kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatje!
    Ik kijk uit naar de tutorial :)
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gorgeous card :-) the image is fab and the papers and colours are perfect :-)

    thanks for joining us on the Stamp Something Challenge :-)
    luv
    Lols x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh that kitty is just too cute! Thanks for playing at The Sweet Stop!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart! Zo'n lieve stempel.

    -xxx- Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel schattig kaartje Anneke, heel mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke