vrijdag 30 januari 2015

Hello...


Hoi allemaal, 

Nu heb ik het te pakken! Vanaf gisteren koorts, 
en ziek dus dat wordt bankhangen voor zover het gaat met ons kleine meisje :-)
Hoop alleen dat zei het ook niet krijgt... 

Vandaag heb ik weer een kaartje met één van de schattige hondjes :-)

Ik gebruikte ook nog restjes papier van My minds eye, 
ik kleurde deze kleine puppy met mijn copics & Spectrums...
Dan nog lint, bloemetje en tekst van Stampin Up




Hoe vinden jullie hem?
Ooh nu ik dit schrijf, zie ik dat ik vergeten de bloemetjes te kleuren ben!! 
Overkomt jullie ook zo wel eens iets? :-) haha

11 opmerkingen:

  1. Wat een cutie is dit Anneke !
    Heel erg mooi kaartje!
    Verzorg je goed, 't is een griep van lange duur, daar kan ik over meespreken !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje!
    Veel beterschap hoor!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi kaartje Anneke.....zo lief dat stempeltje ...Schitterend geheel....

    groetjes en alvast een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh...deze is ook super schattig, Anneke.
    Beterschap gewenst, hoop dat je snel weer opgeknapt bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een schattig kaartje, veel beterschap
    Groetjes
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anneke,
    wat een schattig kaartje! En witte bloemetjes kunnen ook. hoef je alleen de hartjes nog in te kleuren en klaar!
    Beterschap. Op mijn werk vallen ze ook in bosjes!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I would have forgotten the flowers too. Be too busy coloring up that sweet pooch. Adorable! Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het was mij niet eens opgevallen dat je de bloemetjes was vergeten in te kleuren. Het is een hele leuke kaart geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje! En heel veel beterschap, hoop dat je snel opknapt!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Annke,

    Heel mooi. Da papier is supermooi en je stempeltje is kei schattig.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw super leuk kaartje.

    http://stempeleroplosbyilse.blogspot.be/

    Liefs van Ilse

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke