maandag 16 februari 2015

Hier ben ik weer!



hier ben ik eindelijk weer! 
Zoveel op korte tijd, dat ik geen tijd heb gehad om te
bloggen en te knutselen...

De eerste week van Februari zijn we een hele week opreis geweest! 
We gingen deze keer naar Center Parcs Erperheide met ons
kleine meisje :-) Wat vond ze dat geweldig! 
Prachtig met een sneeuwlandschap!!
 We hebben in ieder geval genoten...





Spijtig genoeg de laatste dagen had ik twee zieken, 
mijn vriend en dochter buikgriep dus zijn ze allebei ziek 
naar huis gekomen.. Daarna is ons dochtertje verleden week 
opgenomen geweest in het ziekenhuis met rsv en omdat
ze niet meer wou drinken! Dus ze had niet genoeg binnen.
Vrijdag mocht ze weer naar huis, dus hebben ze nog een beetje dit weekend
uitgeziekt hier!   

Deze week kan ik dan gaan wassen, strijken, ... alles wat is blijven liggen.
En op de kop toe, heb ikzelf nu een kopvalling..
Alle geluk dat februari niet lang meer duurt en maart hopelijk geen ziektekiemen
meer binnen brengt hier ;-)

Ik ga proberen om deze week toch weer eens te knutselen, wie weet lukt het?
Oohja en nog een leuk nieuwsje, ik zag dat ik blijkbaar met dit kaartje 
de challenge bij "Cards en Scraps" had gewonnen! 
Dus altijd leuk :-) 

 




8 opmerkingen:

  1. Ach die kleine Fleur toch. Hopelijk gaat het nu wat beter in de ziekenboeg en knappen ze allebei snel weer helemaal op.
    En natuurlijk gefeliciteerd met je winnende kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je gewonnen prijsje.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met je prijs, hopelijk blijven de ziekte kiemen nu weg
    Groetjes
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dikke proficiat met je winnende kaartje.
    Ik hoop dat maart, en de rest van het jaar je meer geluk brengt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel vervelend allemaal dat je zieken heb gehad, en ook nog je kleine meid in het ziekenhuis geweest...heftig is dat ...
    Gefeliciteerd met het prijsje voor je leuke kaart...Dik verdiend hoor...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Anneke
    nog veel beterschap daar
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anneke,
    deze post had ik duidelijk gemist !
    Wat vreselijk dat je kleine prinsesje moest opgenomen worden !
    Hopelijk is alles nu weer OK !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke