woensdag 25 februari 2015

KKT Donkerblauw & Kraft


Hoi allemaal, 

Hier zijn hopelijk voor een tijdje alle ziektekiemen aan de deur gezet!
En heb ik dus nog eens tijd gehad om te knutselen :-)
En zo kon ik nog op de valreep meedoen met het kleurenkaartenteam.
Deze keer was het weer een leuke combinatie, 
en was het papier ook makkelijk te vinden ;-)

Dit is wat ik ervan maakte, 
met een digistempeltje van Whiff of joy "Henry with skiffs".
Dan nog papier van Maja Design gevonden, 
nog wat touw, knoopje, tekstje, ...
 






 Hij is niet helemaal naar mijn wens,
maar dat is misschien omdat de inspiratie ook nog
een beetje zoek is :-) Hopelijk vind ik hem snel weer terug!
Nog een hele fijne dag! 
En bedankt voor je bezoekje ;-)

20 opmerkingen:

  1. Hoi Anneke,

    Wauw, das een kei lief kaartje. Mooi gedaan.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou ik vind hem anders leuk! wat een lief stempeltje is dat! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaartje heel erg leuk geworden Anneke.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such an adorable card!! Love the map background and your cute mouse! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een prachtig kaartje hoor Anneke, ondanks dat je inspiratie nog niet helemaal terug is...een super lief en mooi ingekleurd stempeltje...en dat samen met het mooie papier en de andere accentjes een schitterend geheel!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig Anneke...mooie kleurencombi en Henry is altijd cute!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuk en lief kaartje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje, heel mooi papier ook!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superschattig kaartje Anneke !
    Ik vind de kleurencombinatie ook erg leuk !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk kaartje , je hebt er een mooi geheel van gemaakt
    Groetjes
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk kaartje! En met die inspiratie zal het best meevallen, gewon wat blogs bezoeken en dan herkennen weer wat teruggevonden...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anneke,

    Wat een leuke kaart met de kleuren combi en hoop voor jou dat de ziektekiemen wegblijven.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Afdrukje en tekst passen perfect bij het blauwe designpapier! Leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohh wat een dotje, Echt geslaagd .
    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anneke
    supermooi kaartje voor het KKT
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Anneke,

    Oeps, had mijn KKT-lijstje nog niet afgewerkt, daarom nu maar even...
    Mooie kaart maatke je voor het KKT! Helemaal geslaagd in zijn kleuren...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke