woensdag 29 april 2015

KKt Turqouise en wit!



Hoi allemaal, 

Veel later dan gepland maar beter laat dan nooit, nietwaar?
Ik heb deze morgen de allerlaatste bloemetjes toegevoegd
soms gaat knutselen moeizamer met dochter van 17 maanden oud in huis :D
Ze wil ook al graag mee knutselen en is vooral geïnteresseerd in  
al de kleine prulletjes, zoals knoopjes, bloemetjes, dopjes, ... haha


Ik moet dit weekend naar het communiefeest van mij metekindje! 
Dus maakt ik deze leuke spaarpot voor haar :-)
Ik vind hem leuk geworden, en jullie?

Het papier is van August Moon en Maja design, 
De digi stempel is van Wee stamps 'Iris'
Dan nog een randstans, bloemetjes, vlindertjes, ...



Hier nog een paar Close Up foto'tjes :-D



17 opmerkingen:

  1. Wat leuk bedacht, een schat van een spaar elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk cadeautje voor je metekindje. Heel mooi geworden. Ik snap dat het lastig knutselen is met zo'n kleine dreumes in huis. Helaas, ik heb twee pubers en zelfs dan is het wel eens lastig. Maaaam, dit. Maaam, dat.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toffe, lieve, prachtige, ...spaarpot!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig leuke spaarpot heb je gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke spaarpot heb je voor je metekindje haar communie gemaakt.....PRACHTIGE creatie Anneke....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hij is helemaal leuk en geslaagd ! mooi gedaan, zal ze zeker wel blij mee zijn. De inhoud is zelfs niet meer belangrijk =)
    fijn dat je er (weer) bij was ! Zonder jou, is er geen kleurenkaartenteam, dank je wel dus,
    nog een fijne dag en tot de volgende,
    grtjs, Martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, mooi zeg ! Prachtige kleuren en het plaatje is erg lief (en mooi ingekleurd).

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig leuke spaarpot. Erg mooi gedaan, Anneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supertof!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is kei mooi ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat schattig, daaris je metekindje vast heel blij mee!
    Ik had de kleuren gekozen maar me vergeten aan te melden bij Martina.
    Gisteren een te drukke dag en ook nog een beetje ziek, dus vandaag hop ik langs iedereen. Hopelijk komen er wat mensen terug op bezoek :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuke spaarpot heb je gemaakt Anneke!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. he dat is origineel is een keer geen kaartje een heel mooi spaarpotje heb je gemaakt en ik weet zeker dat de communicant er heel blij mee is .
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. he dat is origineel is een keer geen kaartje een heel mooi spaarpotje heb je gemaakt en ik weet zeker dat de communicant er heel blij mee is .
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi Anneke
    mooi en leuk spaarpotje voor KKT
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anneke,

    Heel mooi gedaan.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke