maandag 27 april 2015

Naughty Puppies


Hoi allemaal, 

Dit weekend weer eens lekker geknutseld :-)
Moest nog een paar kaartjes afmaken! 

Voor dit kleine kaartje gebruikte ik nog een restjes van 
het prachtige papier van Bo Bunny! Ik dacht dat het op was maar
blijkbaar nog een paar stukjes gevonden voor dit kaartje :-)
Was zo'n leuk papier voor mannenkaartjes vond ikzelf !

Het stempeltje is van Wee stamps "Naughty Puppies" zijn zo'n schatjes! 
Ik heb het hondje ingekleurd met mijn copics! 
Dan nog tekst van SU, en bloemetjes van een magnolia stans :-)




Ook wil ik graag meedoen bij
Cards en Scraps: Favoriet! (Het papier was mijn favoriet en deze schattige hondjes 
staan op nr 1 van stempels op dit moment ;-))







12 opmerkingen:

  1. Wat een schattig lief kaartje!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje, Anneke.
    En wat gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhh, weer zo een schattige kaart.
    Is weer super ingekleurd.
    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig beertje, leuk kaartje geworden
    Groetjes
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk dan toch wat een liefie.
    Super leuk gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach wat superleuk zeg!
    Mooie kleuren ook!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje weer Anneke met een prachtig ingekleurd super lief stempeltje....


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart hoor! Bedankt voor het meedoen met Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik snap dat dit stempeltje op 1 staat, zo'n schatje en heel mooi ingekleurd.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh, wat een super schattig en lief kaartje! Mooi design!!!
    Bedankt om mee te doen aan de challenge van Copic Marker Europa! Veel geluk!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke