donderdag 20 juli 2017

Creative Sketchy Girls #14




Hier ben ik alweer ;)
Ja ik heb al een paar projectjes klaar liggen die ingepland staan
en ik ben ook weer stilaan weer aan het knutselen geraakt! 

Nu met die warme dagen heb ik niet geknutseld! 
Veel te warm hoor... Heb wel alles lekker gewassen, 
daar was het weer voor ;-) Alle lakens, kussens, knuffels wat je maar
kan bedenken... Mijn wasmachine draaide overuren :-) haha

Maar vandaag is het alweer tijd voor een nieuwe challenge bij Creative Sketchy girls.
Deze keer hebben we weer een leuke sketch voor jullie, 
dus als jullie tijd vinden doe gezellig mee zou ik zeggen ;-)

Voor mijn kaartje maakte ik gebruik van een digi stempel van 
onze sponser Bugaboo... 
En het papier, ja dat vond ik nog in mijn restjesmapje!
Deze prachtige papiertjes van Basic grey waren ooit mijn favoriet
maar je moet toegeven, ze zijn toch nog steeds leuk he?
Maar nu zijn ze echt bijna op! 
Ik kocht ze als mijn eerste basic grey blokje in 2009 fzo...
Zo zie je maar hoelang je eigenlijk met een blokje kan doen en 
wat je er allemaal mee kan maken! 


 

Nog een hele fijne dag! 

5 opmerkingen:

  1. Mooi Anneke! Fantastische werk geleverd met de copics! (zou de mijne ook nog eens moeten bovenhalen :)
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje, Anneke. En inderdaad erg leuk papier.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk Anneke, wat een mooi kaartje! Alles ook alweer in de kast??
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card and I love how you've coloured this pretty gal. The pearl necklace is very clever.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke