vrijdag 28 juli 2017

Mevr Tuit en Chip


Hoi allemaal, 

Gisteren was mijn mama jarig, 
dus dat verdiende een zelfgemaakt cadeau'tje ;-)
We vinden de theekop Chip en Spaarpot Mevr tuit van de Primark
zoo erg leuk! Maar om van hieruit speciaal naar de Primark in Rotterdam of Amsterdam 
te rijden en dan daar aankomen en toch te horen krijgen 
ze zijn juist uitverkocht, dat risico ging ik toch niet nemen...

Dus ging ik opzoek naar een alternatief ;-) haha..
Ik vond deze leuke Mevr tuit en Chip online en 
maakte ze samen met mijn dochtertje voor Oma! 
Ze was er erg blij mee en we vinden ooit wel eens de echte ;-) haha...
Ik stempelde op het karton eronder leuke teksten met de
stempelset van Stampin Up! 


In Mevr Tuit had ik dan een klein zakje verstopt da
In Mevr Tuit had ik dan een klein zakje verstopt dat ik versierde
met de Cream and sugar collectie van Doodlebug! 
Hierin had ik een waardebon verstopt voor een High Tea te gaan doen 


Ik maakte er ook nog een kaartje bij, 
 met de digi stempel van Wee stamps
en de achtergrond stempelde ik zoals het kartonnetje 
met de Stampin Up set!



Dit was dan het gehele setje  
 

 Nog een hele fijne dag!

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kado voor je moeder Anneke!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh wat leuk Anneke,hier zal ze vast heel blij mee zijn.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf! Dat zijn toch de leukste cadeautjes voor oma's/mama's.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk gedaan samen met je dochtertje Anneke....dar houden oma´s van!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig cadeau, Anneke!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ปรับรูปหน้าเรียว
    ฉีดหน้าเรียว ลดริ้วรอย เป็น



    ต้องการ



    หน้าเรียวทำเป็น



    ยังไง



    หลายคน













    อาจจะ







    กำเนิด



    ปริศนา





    นี้
    แล้วก็







    การฉีดลดหน้าเรียวด้วยโบท็อกก็เป็นกรรมวิธีการ











    รักษาที่ทำเป็น



    ง่าย โดยไม่ต้องผ่าตัด
    สารารถยนต์



    ช่วยลดลางเลือน



    ริ้วรอยและก็







    ร่องลึกได้ภายในเวลา







    รวดเร็วทันใจ







    ได้ผล



    การดูแลรักษา





    ที่น่าพอใจ



    ละสร้างความมั่นใจและความเชื่อมั่น










    ให้กับผู้มีปัญหาได้อย่างดีเยี่ยม


    ฉีดหน้าเรียว ปรับรูปหน้า
    ฉีดหน้าเรียว ที่ไหนดี
    ฉีดหน้าเรียว pantip

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very interesting,thanks for sharing such a good information.your blogs is so convincing that I never stop myself to say something about it.
    แทงบอลออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke