woensdag 4 oktober 2017

Wereld Dierendag #Tipsys


Hoi allemaal, 
 
Er was blijkbaar iets mis gegaan met mijn blogpost vandaag...
Dus plaats ik hem maar even opnieuw ;-)
 
Vandaag is het wereld dierendag! 
En ik vond deze leuke foto van onze hond Tipsy terug, 
ik ben ooit begonnen aan een mini album van haar maar het is nooit
afgeraakt... Maar ondertussen ben ik alweer gestart en maakte ik 
deze layout voor in het album! 
De foto is van toen ze een paar weken oud was, 
ondertussen is ze alweer 9 jaar oud! 
 


Het papier is van Kaisercraft, de bonjour collection...
Voor de rest versierde ik het eenvoudig met een brad, pearls, 
een tekst, tekststickers, hartjes, ...
 

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit layout van jullie viervoetertje Anneke...dan kan je nog even vooruit om die 9 jaar vol te maken...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat achattig, Anneke!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige LO van jullie hondje, wat een schattige naam. Ook je vorige LO zijn mooi geworden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke