woensdag 17 januari 2018

Hello 2018...



Hallo iedereen! 
 
Wat een lange tijd weer geleden...
Mijn laatste blogpost was  4 Oktober vorig jaar!
Oohjee, en weten dat ik nog vele projecten heb die ik nog niet
heb kunnen laten zien. Ik had gewoon even de tijd en fut niet om te bloggen.

En om eerlijk te zijn was knutselen ook even niet meer van toepassing in mijn 
dagelijkse leven... De zin en fut was weer even weg, en zoals iedereen hadden we
weer een drukke periode voor en na kerstmis!
We hebben dan ook weer super veel gedaan en zijn ook wat bezig met 
de toekomst dus dat vergt ook allemaal energie en tijd natuurlijk...
Maar meer daar later over ;-)
 
Ik kocht wel weer de nieuwe en allerleukste collecties van Doodlebug Desing, 
ze zijn toch telkens om op te eten! Vinden jullie niet?
In mijn pakket dat ik  natuurlijk bestelde bij Scrapwereld
zat de collectie "Milk & Cookies" en " So punny"
 
https://www.scrapwereld.nl/c-4069358/milk-cookies/
Deze is weer super leuk om de foto's van afgelopen kerst mee te werken
en af en toe eens een leuk kaartje mee te maken...
Ik heb ook nog mijn album liggen die ik had gekocht voor mijn December Daily!
Maar ooh daar is helemaal nog niets mee gebeurd,
ik heb al wel alle foto's uitgezocht per dag waar ik iets mee wou doen
dus ik ga toch nog proberen dit werkje af te maken... 
of zouden jullie hem voor volgend jaar houden?
 
https://www.scrapwereld.nl/c-4245957/so-punny/
 
Deze "So Punny" collectie vind ik echt om op te eten! 
Zo'n heerlijke papiertjes met eten en SUSHI! dat erbij zitten..
Helemaal geweldig voor leuke eetmomentjes ook vast te leggen in ons album.
 
Ook won ik de leuke collectie kit van Echo Park omdat ik de zoveelste bestelling was...
Altijd super toch? Ik ben volop aan het denken wat voor project ik ga doen met deze leuke k!t
 
https://www.scrapwereld.nl/a-50442480/i-d-rather-be-crafting/i-d-rather-be-crafting-collection-kit/
 
Maar ik ga proberen weer helemaal terug te zijn! 
Moet toch lukken met deze super leuke spulletjes weer, denken jullie ook niet?
En onder de kerstboom lag er ook weer een geweldig cadeau'tje van mijn vriend, 
deze was voor de afgelopen jaren dat hij studeerde en geen tijd had om iets te kopen :D haha...



Ik moet het nog helemaal uitzoeken hoor, maar met vinyl de kastjes van onze dochter opleuken is al zeker er vast gelukt ;-) 
Maar als jullie nog tips of linkjes hebben voor me dan hoor ik ze graag! 

Ik hoop dat jullie het ook weer leuk vinden dat ik terug ben? 
Ik alvast wel! 
Moesten jullie het leuk vinden ik ben ook op facebook en op instagram te vinden ;-)
Misschien dat we elkaar daar ook tegen komen?

https://www.instagram.com/annekescrapfun/
https://www.facebook.com/AnnekeScrapfun

Nog een hele fijne dag! 
En tot snel ;-)


6 opmerkingen:

  1. Mooi papier. Ik ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat maken.
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, fijn, daar ben je weer! Wat een ontzettend leuk papier allemaal weer.
    En wauw, een silhouette, wat een mooi cadeau!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk je weer te zien in Blogland, Anneke.
    En wat een leuke spulletjes heb je gekocht, gewonnen en gekregen. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk je weer te zien in Blogland Anneke. Ik ben er in december ook weer uitgeweest, net als in september. De griep hield van ons.
    Wij niet van hem, maar daar heeft ie niets mee te maken, kennelijk.
    Je hebt prachtige dingen gekegen en laten zien. Nu aan de slag er mee.
    Veel succes. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk je weer te zien!! En wat een cadeau zeg!! Nu moet je wel weer gaan knutselen!! Ik ben benieuwd wanneer we je eerste creatie te zien krijgen....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. beautiful paper. I'm curious what you're going to make with it.

    หนังใหม่

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke