woensdag 24 januari 2018

December Daily...



Hoi allemaal, 

Voor degene die mij op facebook en instagram volgen hadden al gezien
wat er op mijn bureau lag en waar ik aan begonnen was...

Gisteren ochtend ben ik dan toch maar begonnen met het printen van mijn foto's 
voor mijn December Daily! Jaja ik weet het, maar beter laat dan nooit he ;-)

En zo begon ik met ons Sinterklaas weekendje in Center Parcs De vossemeren
waar we waren van 1 tot 3 December... Want 4 December kwam ook de Sint op school! 
Altijd leuke foto's van zo'n leuke tijden, is toch elk jaar weer iets om naar uit te kijken he?

Ik kocht voor dit project vorig jaar in november al dit leuke albummetje
van Simply Stories en dit is weer eens een nieuw formaatje voor me!
4x6 is ok weer een anders om mee te werken, en zo heb ik afgelopen jaar bijna 
alle formaatjes gedaan ;-)

Ik maakte de layouts en de pagina's met de super leuke "Project Pepernoot" 
kit van 2016... Die van 2017 ligt nog mooi te wachten en is ook weer zo geweldig! 
Vorig jaar was de eerste keer dat ik deze kits leerde kennen van Scrapdelight, 
maar ze zijn telkens echt weer super en geweldig om deze leuke kindertijden 
mee te verwerken in je albums!  

De stempelset heb ik gewonnen op de Paperpassion beurs bij "In the pocket" 
 Dan nog wat lijntjes en tekstjes op mijn designs en zo zijn de allereerste pagina's klaar
van mijn December Daily, kan niet wachten om de rest te maken ;-)











Bedankt voor het langskomen! En tot de volgende ;-)


4 opmerkingen:

  1. prachtige layouts met die leuke foto's van jullie vakantieweekendje Anneke, weer een mooie herinnering voor later...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent weer heerlijk bezig geweest, mooi album. Je adventkalender is geweldig, wat zal dat een karwei zijn geweest.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig en een mooie herinnering zo’n album. Ook je adventkalender is prachtig, ben je al mooi klaar. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed, dat je er aan begonnen bent! Ziet er heel erg leuk uit, Anneke.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke