maandag 22 januari 2018

Adventskalender...


Hoi allemaal, 
 
Jullie zullen wel denken, een adventskalender?
Daar is het toch een beetje te laat voor niet? :-)
Jaja hij is ook al lang opgeruimd...
Enkel onze boom staat er nog *bloos*
Hij blijft dan ook altijd  tot het einde van januari staan, 
dus komend weekend mag hij weer in de doos! 
Wij vinden het toch altijd een hele leuke en gezellige sfeer, 
zo'n kerstboom en kerstmis!

Maar voor 1 december had ik mijn oude adventkalender in een nieuw jasje gestoken.
De oude versie was nog van 2009 dus tijd voor een nieuwe te maken
met die leuke kerstcollecie van Doodlebug "Here comes Santa claus"
Deze collectie is alweer van vorig jaar! Want de nieuwe ligt nog steeds
op mijn bureau te wachten op me ;-)

Hier is de adventskalender dan, waar onze kleine meid heel december
elke dag een klein cadeau'tje mocht uitnemen ;-)
Ik had er van alle kleine prulletjes in gestopt van Playmobil natuurlijk, 
want ze is dan ook een echte Playmobil fan!


Met de leuke papiertjes van deze collectie en 
de leuke stickers kwam deze kalender tot stand! 
Ik was er eerst helemaal niet uit hoe ik de cijfers ging doen...
Tot ik al mijn stickers bij elkaar zocht en tot de conclusie kwam dat ik er wel ging geraken
als ik elk stickervel ging gebruiken ;-)
 



Wat vinden jullie?
Zo leuk om altijd eens een groter projectje te maken met een collectie
dan gewoon een pagina of een kaartje ...
Hopelijk vinden jullie het nog leuk om even terug in de kerstsfeer te komen ;-)
 

6 opmerkingen:

  1. Heel erg gaaf Anneke. Wij hebben onze vensterbank (50cmbreed) altijd metKerst volstaan met allerlei dingen, die zelfgemaakt zijn. Zijn nu weer opgeruimd maar ze mogen half december 2018 weer op de vensterbank staan. 2 met een muziekdoosje er onder. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke adventkalender. Dat zal jullie kleine meid wel geweldig vinden, die vrolijke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie adventskalender Anneke, hele mooie frisse kleurtjes en leuk opgemaakt allemaal....
    Ik had er ook eentje gemaakt ...en ook dat was een succes bij de kleinkids

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke en vrolijke adventskalender, erg tof!
    Grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem prachtig!!!
    Dat is genieten voor jou en je dochtertje. X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. what a nice advent calendar. that will be great to your little girl, those cheerful colors!

    หนังใหม่

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke